momotoran ka kantor

Cuapeee!
Si hedjo masih harus diberesin lagi, neh. Susah panas, kalo dah panas… panas pisan. Ngawalin selahan, gak bisa lepas choke. Ngagerung teu puguh, kayak kurang aliran bensin… ato angin?

Digeber, kurang brebet. Pindah gigi, karagok. Teuing atuh naon deui, nya???

Dibawa malem mah gak masalah. Sepi… dingin… nuikmaaattt!! Ngan pan, kudu siap kondisi siang yang macet, panas dan rea sulap-selip, susulapan. Tah, ini masalah si Hedjo. Rada kurang uyah, dianggo siang!

Ntar ada duit pasti sayah ke kang toha. Beberes lagi.. ngoprek lagi. Tapi, kayaknya gak bisa lebih lagi deh. Yaaa… kita testing dulu aja PP ke Bandung. Biar lebih ketauan apa2nya.

Kalo bagus, sayah kukut terus. Mun teu beres2… teuing oge nya? Rek naek kelas… sigana can waktuna. Nya duit, nya kondisi hate. Lebar keneh!

Sok weh lah, ayeuna mah dijajal heula.

Bismilah. Ayo hedjoooo!

Comments are closed.

%d bloggers like this: